Bemutatjuk az első kizárólag fogorvoslással foglalkozó könyvet

Mutatunk egy kis érdekességet. A képen az Artzney Buchlein címlapja látható. Ez volt az első kizárólag fogorvoslással foglalkozó könyv, ami 1530-ban jelent meg, 487 éve.

A korabeli fogászati kezelések még évszázadokig elterjedtek voltak, aztán a XX. századtól minden megváltozott és ahogy szinte minden technológiában a XXI. század elhozta az aranykort a fogászat történetébe is, ahol a történet apró - a pácienseink szempontjából azonban a legfontosabb - részlet, hogy fájdalommentessé váltak a beavatkozások.

Az alábbi linken valamennyi fogászati kezelésünkről részletesen tájékoztatjuk Önöket. Látogassanak meg bátran bennünket!

A post forrása a Szent Lukács SPA Dental Facebook oldala

Milyen hosszú távú negatív egészségügyi következményei származnak abból, ha Ön hosszú távon nem pótoltatja hiányzó fogait?

Pácienseink visszajelzéseiből tudjuk, hogy sokan élnek azzal az elképzeléssel, hogy a hiányzó fogak pótlása csupán egy esztétikai kérdés.

Milyen fogászati problémák esztétikus és tartós megoldására alkalmas a gyermek- és felnőttkori fogszabályozás?

Fogszabályozáson gondolkodó páciensek elsősorban esztétikai problémák miatt keresik fel a Szent Lukács SPA Dental rendelőjét. Fontos azonban tudnia, hogy a fogszabályozás nemcsak egy esztétikai korrekciós beavatkozás, hanem a rágószervi funkciók helyreállításában is rendkívül fontos szerepe van. A fogszabályozásnak köszönhetően tehát nemcsak szép szabályos, esztétikus mosolya lesz, hanem egészséges rágószervei is, melyekkel elkerülheti a későbbi fogászati problémák kialakulását.

A fogak torlódásának megszüntetése fogszabályozó eljárással

A fogak torlódását vagy szabálytalanságát általában valamilyen fizikai hatás eredményezi. Gyermekkorban, a növekedés során az állandó terhelés arra ösztönzi a szervezetet, hogy kiegyenlítse a hatást és funkcionálisan elossza a terhelést a fogakon, ami a fogak torlódásához, szabálytalan növekedéséhez vezet. A torlódott fogak tisztítása maradéktalanul nem oldható meg, ami szuvasodások kialakulásához vezethet. Így az Ön alapvető érdeke az, hogy a torlódás kezelése a lehető legrövidebb időn belül olyan szakember kezébe kerüljön, akinek kellő gyakorlati tapasztalata van ennek a fogászati problémának a sikeres kezelésében.

Mely esetekben alkalmazunk gyökérkezelést?

Vannak olyan tünetek, melyek egyértelműen arra utalnak, hogy az Ön fogászati problémájának tartós megoldásához gyökérkezelésre van szüksége.

Mi az az implantátum és miért van rá szükség?

Az implantátum egy nagy tisztaságú titánból készült mesterséges foggyökér, amely arra a célra szolgál, hogy stabilan és tartósan helyettesítse az Ön elveszített fogait.