Bemutatjuk az első kizárólag fogorvoslással foglalkozó könyvet

Mutatunk egy kis érdekességet. A képen az Artzney Buchlein címlapja látható. Ez volt az első kizárólag fogorvoslással foglalkozó könyv, ami 1530-ban jelent meg, 487 éve.

A korabeli fogászati kezelések még évszázadokig elterjedtek voltak, aztán a XX. századtól minden megváltozott és ahogy szinte minden technológiában a XXI. század elhozta az aranykort a fogászat történetébe is, ahol a történet apró - a pácienseink szempontjából azonban a legfontosabb - részlet, hogy fájdalommentessé váltak a beavatkozások.

Az alábbi linken valamennyi fogászati kezelésünkről részletesen tájékoztatjuk Önöket. Látogassanak meg bátran bennünket!

A post forrása a Szent Lukács SPA Dental Facebook oldala

Egy dentalhigiéniai kezelés, amely sok esetben felér egy fogfehérítéssel

Az Ön fogain lerakódó elmeszesedett lepedéken idővel a nyálból származó mészkristályok rakódnak le. Így alakul ki a fogkő, ami sajnos olyan erősen tapad a foghoz, hogy annak eltávolítása egyszerű fogmosással, vagy más otthoni módszerekkel nem lehetséges. A fogkő leggyakrabban a felső őrlőfogakon és az alsó metszőfogakon rakódik le, ugyanis itt találhatók a nagy nyálmirigyek kivezető csatornái. A fogkő színét a legtöbbször az általunk fogyasztott színes élelmiszerek festik meg nem túlzottan vonzó sárgás-barnás színűre.

Milyen esetben lehet Önnek fogbeültetésre, azaz fogászati implantációra szüksége?

Fogászati implantátum beültetésére akkor kerül sor, ha Ön elveszítette egy vagy több fogát (azt orvosi okokból ki kellett húzni vagy fogágybetegség következményeként meglazult és kiesett).

Milyen esetben vigyük gyermekünket fogszabályozó szakorvoshoz?

A fogszabályozás életünk minden korszakában javítani tud mosolyunk szépségén és fogaink egészségén. Létezik azonban egy ideális időszak a fogszabályozás megkezdésére.

Fogainak megszépülése egy hét alatt porcelán héjak segítségével

Ha egyszer elhatároztuk, hogy meg szeretnénk szépíteni mosolyunkat, akkor gyors és látványos eredményre vágyunk, és ez egy természetes emberi folyamat. A jó hírünk az, hogy ez az igény a fogászati tudomány fejlődését is pozitívan befolyásolja és ma már a fogászatban is vannak egyértelműen megfigyelhető esztétikai trendek. Ezeknek köszönhetően olyan fogászati megoldások születtek, melyek nagyon rövid idő alatt, akár egyetlen hét leforgása alatt, teljes mértékben képesek megszépíteni az Ön mosolyát.

Hogyan történik a gyökérkezelő beavatkozás a rendelőnkben?

A fájdalommentes gyökérkezelés a Szent Lukács SPA Dental rendelőjében 8 egyszerű lépésből áll.