Hogyan történik a gyökérkezelő beavatkozás a rendelőnkben?

A fájdalommentes gyökérkezelés a Szent Lukács SPA Dental rendelőjében 8 egyszerű lépésből áll:

• A legfontosabb a pontos diagnózis: egy térítésmentes konzultáció alkalmával kezelőorvosa megállapítja, hogy a fogászati problémájának optimális megoldásához Önnek gyökérkezelésre van szüksége. Ezt a fizikai vizsgálaton túl a rendelőnkben készülő digitális panoráma röntgenfelvétel alapján teszi meg.
  • Fájdalomcsökkentő és megelőző terápia: amennyiben azt kezelőorvosa indokoltnak tartja, akkor lehetősége van olyan megelőző terápia alkalmazására, amely még a beavatkozás előtt csökkenti a gyulladás mértékét, így megszünteti a fájdalomérzetet és egy gyulladásmentes közeget biztosít a gyökérkezelés sikeres elvégzéséhez.
  • Helyi érzéstelenítéssel a fájdalom és a kellemetlenségek ellen: a gyökérkezelő beavatkozás megkezdése előtt kezelőorvosa minden esetben helyi érzéstelenítéssel teszi fájdalommentessé a teljes beavatkozást az Ön számára.
  • A problémás területek feltárása és megtisztítása: a szuvas területek eltávolítását követően a gyökércsatornák elérhetővé és tisztíthatóvá vállnak a kezelőorvosa számára. A gyökércsatorna hosszának megállapítására elektromos gyökércsatorna hossz meghatározó mérőműszert alkalmazunk, hiszen a pontos méret alapfeltétele a precíz gyökértömésnek. Ezt követi a gyökércsatornák alapos megtisztítása és fertőtlenítése, melynek segítségével biztonságosan pusztíthatóak el a gyökércsatornában levő kórokozók.
  • Gyógyszeres regeneráló eljárás: Az alaposan megtisztított és kifertőtlenített gyökércsatornák ezt követően gyógyszeres töméssel kerülnek lezárásra, melynek célja a gyulladás okozta fájdalom csökkentése és a fog regenerálódása.
  • A gyökércsatorna végleges betömése: A gyógyulási periódust követően egy végleges tömés kerül a gyökércsatornákba, hogy az megakadályozza a kórokozók bejutását és a jövőbeni fájdalomérzet kialakulását.
  • A fog eredeti állapotának a visszaállítása: a gyökércsatorna végleges betömését követően a gyökérkezelt fogra egy esztétikus fedőtömés vagy betét kerül, mely a visszaálltja a fog eredeti rágóképességét és a természethez megtévesztésig hasonló külsőt kölcsönöz a gyökérkezelt fognak.

Bízza tehát felkészült és komoly nemzetközi gyakorlattal rendelkező szakorvosra gyökérkezelésének elvégzését, ha azt szeretné, hogy az eljárás ne legyen fájdalmas az Ön számára, és a végeredmény esztétikus és tartós legyen. Gyökérkezelt fogai pedig pontosan úgy funkcionáljanak, mintha meg sem betegedtek volna.

A Szent Lukács SPA Dental felkészült fogorvosai szeretettel várják Önt egy térítésmentes konzultációra, hogy Ön személyesen is meggyőződhessen felkészültségükről és naprakész fájdalommentes gyökérkezelő eljárásaikról.

A térítésmentes konzultációra a +36 1 790 3282 telefonszámon tud időpontot kérni.

Mit kell tennie abban az esetben, ha fogainak megmentése érdekében gyökérkezelésre van szüksége, de szeretné azt szakértő kezekre bízni?

A gyökérkezelés tehát egy olyan fogmegtartó kezelés, amely esélyt ad számunkra, hogy ne veszítsük el fogainkat, hanem azok hosszú távon minket szolgáljanak és visszanyerjék eredeti biológiai funkcióikat.

Hogyan lehet fájdalommentes a gyökérkezelés az Ön számára?

A gyökérkezelés az a beavatkozás, amellyel sok esetben megmenthetjük saját fogait és elkerülheti a foghúzás fenyegető veszélyét. Erre a kezelésre akkor van szükség, ha a gyökércsatorna gyulladásban van. A fogak mélyen lévő szuvasodás sok esetben vezethet a fogbél elhalásához. Ebben az esetben a baktériumok mérgei elérik a fogbelet és gyulladást hoznak létre. Ennek az állapotnak a hatásos megszüntetésére alkalmazzuk a gyökérkezelést, melynek végső célja az Ön fogainak a megmentése és a funkciójának visszaállítása az eredeti állapotba.

Mely esetekben alkalmazunk gyökérkezelést?

Vannak olyan tünetek, melyek egyértelműen arra utalnak, hogy az Ön fogászati problémájának tartós megoldásához gyökérkezelésre van szüksége.

Ha már nem elég egy esztétikus tömés - esztétikus kerámia betétek

A kerámia betét nem más, mint egy nagy méretű tömés, amelyre Önnek akkor lehet szüksége, ha a szuvasodás a foganyag nagy területét tette tönkre, melyet el kell távolítani és töméssel helyettesíteni. Az esztétikus tömések erre kiváló lehetőséget biztosítanak, de csak egy bizonyos méret alatt, mert ha túl nagy a tömés, akkor az már nem biztonságos.

Mikor forduljunk érett felnőttként fogszabályozó szakorvoshoz?

Sokat változott a világ az elmúlt egy évtizedben a felnőttkori fogszabályozás kérdésében. Egyrészt olyan új fogszabályozó technológiák láttak napvilágot, melyek figyelembe veszik a páciens érett életkorát és az adott életkor anatómia sajátosságainak megfelelő módszerekkel szabályozzák a fogakat. Másrészt változott a környezetünk megítélése is azokról, akik felnőtt korban adják a fejüket fogszabályozó kezelésre.

Legkedveltebb fogmegtartó kezelések a
Szent Lukács SPA Dental

Fémkerámia korona hídtag

• Vállas preparáció nagyítás alatt