Mit kell tennie abban az esetben, ha fogainak megmentése érdekében gyökérkezelésre van szüksége, de szeretné azt szakértő kezekre bízni?

A gyökérkezelés tehát egy olyan fogmegtartó kezelés, amely esélyt ad számunkra, hogy ne veszítsük el fogainkat, hanem azok hosszú távon minket szolgáljanak és visszanyerjék eredeti biológiai funkcióikat.

A gyökérkezelő eljárások azonban nem minden esetben végződnek sikerrel. Komoly szakmai felkészültségre és elhivatottságra van szükség ahhoz, hogy egy ilyen beavatkozás sikeres legyen, és tartós megoldást jelentsen Önnek.

A Szent Lukács SPA Dental rendelőjében felkészült és nemzetközi gyakorlattal rendelkező szakorvosok garantálják az Ön biztonságát és alkalmazzák azokat a kíméletes gyökérkezelő eljárásokat, melyek fájdalommentessé teszik a kezelést és megnyugtató végeredménnyel járnak az Ön számára.

Egy térítésmentes konzultáció alkalmával tehát felkészült szakorvosaink válaszolják meg a fájdalommentes gyökérkezeléssel kapcsolatban Önben felmerült kérdéseket.
A térítésmentes konzultációra a +36 1 790 3282 telefonszámon tud időpontot kérni.
Várjuk Önt szeretettel.

Mely esetekben alkalmazunk gyökérkezelést?

Vannak olyan tünetek, melyek egyértelműen arra utalnak, hogy az Ön fogászati problémájának tartós megoldásához gyökérkezelésre van szüksége.

Hogyan lehet fájdalommentes a gyökérkezelés az Ön számára?

A gyökérkezelés az a beavatkozás, amellyel sok esetben megmenthetjük saját fogait és elkerülheti a foghúzás fenyegető veszélyét. Erre a kezelésre akkor van szükség, ha a gyökércsatorna gyulladásban van. A fogak mélyen lévő szuvasodás sok esetben vezethet a fogbél elhalásához. Ebben az esetben a baktériumok mérgei elérik a fogbelet és gyulladást hoznak létre. Ennek az állapotnak a hatásos megszüntetésére alkalmazzuk a gyökérkezelést, melynek végső célja az Ön fogainak a megmentése és a funkciójának visszaállítása az eredeti állapotba.

Hogyan történik a gyökérkezelő beavatkozás a rendelőnkben?

A fájdalommentes gyökérkezelés a Szent Lukács SPA Dental rendelőjében 8 egyszerű lépésből áll.

Ha már nem elég egy esztétikus tömés - esztétikus kerámia betétek

A kerámia betét nem más, mint egy nagy méretű tömés, amelyre Önnek akkor lehet szüksége, ha a szuvasodás a foganyag nagy területét tette tönkre, melyet el kell távolítani és töméssel helyettesíteni. Az esztétikus tömések erre kiváló lehetőséget biztosítanak, de csak egy bizonyos méret alatt, mert ha túl nagy a tömés, akkor az már nem biztonságos.

Gyulladt gyökércsúcs, vagy ciszta eltávolítása sebészeti eszközökkel

Abban az esetben, ha a gyökér csúcsán, a csontban ciszta, vagy egyéb elváltozás található, az nagy valószínűséggel arra utal, hogy a kérdéses fogban a fogideg elhalt. Ez az állapot egy ideig teljesen panaszmentes lehet, így Ön nem is veszi észre a folyamat kialakulását. Erre utaló jel lehet esetleg a fog elszíneződése vagy ráharapásra való érzékenysége.

Legkedveltebb fogmegtartó kezelések a
Szent Lukács SPA Dental

Fémkerámia korona hídtag

• Vállas preparáció nagyítás alatt