Milyen implantátumot érdemes választani, hogy az tartós, esztétikus és komfortos legyen az Ön számára?

Ma Magyarországon több mint 30 típusú implantátum család érhető el a különböző fogászati rendelőkben. Nehéz döntést hozni arról, hogy ezen típusok közül, melyik az, amelyik a leginkább megfelelő az Ön számára és minden szempontból kielégíti az Ön igényeit.

Ez a kérdés azonban orvosi szemmel sem egyszerű folyamat, hiszen olyan implantátum családdal kell dolgoznunk a Szent Lukács SPA Dental rendelőjében, amelyet szeretnek a pácienseink és mi is kifogástalannak találjuk orvos-szakmai szempontból.

Hosszas mérlegelés után egyetlen implantátum család tudott eleget tenni igen magas elvárásainknak, ez pedig a német Ankylos család.

Számtalan érvünk van döntésünk mellett:

• Bízunk a több évtizedes kutatómunka eredményeiben.

• Hiteles számunkra a hihetetlenül magas 98,3%-os sikerességi ráta, amit az Ankylos implantátumokkal értek el szakorvosok világszerte.

• Bízunk a német munka precizitásában és megbízhatóságában.

• Több éves személyes tapasztalataink is alátámasztják a pozitív visszajelzéseket.

• Szeretik a pácienseink, mert nincs velük gond, a tisztításon kívül nem kell velük foglalkozni.

• Biológiailag semleges, tiszta titánból állítják elő az implantátum csavarokat és felépítményeket.

• A felületkezelésének köszönhetően az emberi szervezet könnyen befogadja az implantátumot, ezért minimális a kilökődés veszélye.

• Az implantátumok az érintésmentesség érdekében steril csomagolásban kerülnek leszállításra egészen a műtét helyszínéig.

• Beültetésüket követően védik az állkapcsot rágás közben, maximálisan kihasználva annak fiziológiai adottságait.

• A csontot érő rágóerő terhelés bevezetése a csontállomány túlterhelése nélkül történik.

• Az implantátumok és felépítmények sokszínűségének köszönhetően az összes implantációs problémára megoldást nyújtanak.

• Speciális, kónuszos kialakításának köszönhetően alacsony a fertőzés veszélye.

• Az ára megfizethető és tökéletes összhangban van az Ankylos implantátum család minőségével.

A Szent Lukács SPA Dental rendelőjében dolgozó két dentoalveoláris szájsebész szakorvos számára az implantátum beültetések során az Ön biztonsága az egyik legfontosabb kérdés, és mi akkor vagyunk nyugodtak, ha olyan implantációs családot tudunk az Ön figyelmébe ajánlani, amely garantálja ezt a biztonságot.

Látogasson el rendelőnkbe egy térítésmentes implantációs konzultációra, ahol személyesen is megismertethetjük Önnel az Ankylos implantációs család előnyeit. Ez a konzultáció térítésmentes.
Dr. Ruszin Tamáshoz vagy Dr. Nagy Róberthez a +36 1 790 3282 telefonszámon tud időpontot kérni.
Várjuk Önt szeretettel.

Mit kell tennie abban az esetben, ha hiányzó fogait szeretné egy tartós, esztétikus és megfizethető megoldással pótoltatni?

Nehéz jó döntést hozni abban a kérdésben, hogy hiányzó fogait milyen megoldással pótoltassa, hiszen számtalan kérdés merülhet fel Önben.

Mi kerül az implantátumra és az miért lesz olyan természetes, mint a saját fogai?

A fogbeültetés azért különleges eljárás, mert a műtétet követően maga az implantátum csavar az íny felszíne alá kerül beültetésre és ráadásul még varrat is kerül fölé, így szinte teljesen láthatatlan egy külső szemlélő számára. Mégis ez az a stabil mesterséges foggyökér, amely később biztos alapot nyújt majd egy esztétikus és élethű fogpótlásnak. Ez a fogbeültetés látványos része.

Milyen esetben lehet Önnek fogbeültetésre, azaz fogászati implantációra szüksége?

Fogászati implantátum beültetésére akkor kerül sor, ha Ön elveszítette egy vagy több fogát (azt orvosi okokból ki kellett húzni vagy fogágybetegség következményeként meglazult és kiesett).

Milyen esetben lehet alkalmazni a legmodernebb eljárások közé tartozó, számítógép által tervezett implantációs sablonokat?

A fogbeültetések területén folyamatos kutatómunka folyik abból a célból, hogy hogyan lehet olyan modern megoldásokat találni, melyek megkönnyítik és biztonságosabbá teszik a fogbeültetést a páciensek számára.

Mi az az implantátum és miért van rá szükség?

Az implantátum egy nagy tisztaságú titánból készült mesterséges foggyökér, amely arra a célra szolgál, hogy stabilan és tartósan helyettesítse az Ön elveszített fogait.

Legkedveltebb implantológiai szolgáltatásunk a Szent Lukács SPA Dental

Nobel Biocare implantátum beültetése