Mit kell tennie abban az esetben, ha hiányzó fogait szeretné egy tartós, esztétikus és megfizethető megoldással pótoltatni?

Nehéz jó döntést hozni abban a kérdésben, hogy hiányzó fogait milyen megoldással pótoltassa, hiszen számtalan kérdés merülhet fel Önben:

• Mi a jobb: az implantátum beültetés vagy a fogászati híd is tökéletesen megfelel nekem?

• Ki végezze a fogbeültetést? Hogyan tudjak megalapozott döntést hozni ebben a kérdésben? Ki érdemli ki a bizalmamat?

• Melyik rendelőt válasszam, ahol korrekt tájékoztatást és árakat kapok?

• Milyen implantátum családot válasszak a ma elérhető több, mint 30 típus közül?

• Mikor végeztessem el a fogbeültetést?

• Milyen fogpótlást válasszak az implantátumomra?

• Mennyibe fog ez az egész nekem kerülni?

• Mi a helyzet a garanciával?

Ezekben a kérdésekben Önnek nagyon nehéz egyedül bölcs döntést hoznia, hiszen rengeteg információra van szüksége, amit különböző internetes és egyéb forrásokból kellene összeszednie. Ez azonban sokszor fárasztó és félrevezető is lehet.

Mi, a Szent Lukács SPA Dental rendelőjében a közvetlen emberi kapcsolatokban hiszünk és legjobb tudásunkkal szeretnénk Önt segíteni és információval támogatni ebben a nehéz döntésében.

Azt javasoljuk tehát, hogy szánjon erre a fontos kérdésre egy órát az életéből és jöjjön el a Szent Lukács SPA Dental rendelőjébe, ahol két felkészült, nemzetközi gyakorlattal rendelkező rutinos szakorvos várja Önt, Dr. Ruszin Tamás és Dr. Nagy Róbert.

Ez a konzultáció nem jár költséggel az Ön számára (ez alól csak az lehet a kivétel, ha Önnek a pontos diagnózis érdekében egy röntgenfelvételre van szüksége). És persze semmilyen elkötelezettséggel sem jár.

A haszna azonban jelentős lehet, mert azon túlmenően, hogy első kézből, szakértőtől kaphat választ minden Önben felmerülő kérdésre, még abból is profitálhat, hogy személyesen megismeri szakorvosainkat és el tudja dönteni azt, hogy szimpatikusak-e az Ön számára. Nem beszélve arról, hogy benyomásokat gyűjthet rendelőnkről és annak felszereltségéről.

A személyes és térítésmentes implantációs konzultációra+36 1 790 3282 telefonszámon tud időpontot kérni.

Várjuk Önt szeretettel.

Milyen esetben lehet Önnek fogbeültetésre, azaz fogászati implantációra szüksége?

Fogászati implantátum beültetésére akkor kerül sor, ha Ön elveszítette egy vagy több fogát (azt orvosi okokból ki kellett húzni vagy fogágybetegség következményeként meglazult és kiesett).

Milyen implantátumot érdemes választani, hogy az tartós, esztétikus és komfortos legyen az Ön számára?

Ma Magyarországon több mint 30 típusú implantátum család érhető el a különböző fogászati rendelőkben. Nehéz döntést hozni arról, hogy ezen típusok közül, melyik az, amelyik a leginkább megfelelő az Ön számára és minden szempontból kielégíti az Ön igényeit.

Ez a kérdés azonban orvosi szemmel sem egyszerű folyamat, hiszen olyan implantátum családdal kell dolgoznunk a Szent Lukács SPA Dental rendelőjében, amelyet szeretnek a pácienseink és mi is kifogástalannak találjuk orvos-szakmai szempontból.

Mi kerül az implantátumra és az miért lesz olyan természetes, mint a saját fogai?

A fogbeültetés azért különleges eljárás, mert a műtétet követően maga az implantátum csavar az íny felszíne alá kerül beültetésre és ráadásul még varrat is kerül fölé, így szinte teljesen láthatatlan egy külső szemlélő számára. Mégis ez az a stabil mesterséges foggyökér, amely később biztos alapot nyújt majd egy esztétikus és élethű fogpótlásnak. Ez a fogbeültetés látványos része.

Milyen esetben lehet alkalmazni a legmodernebb eljárások közé tartozó, számítógép által tervezett implantációs sablonokat?

A fogbeültetések területén folyamatos kutatómunka folyik abból a célból, hogy hogyan lehet olyan modern megoldásokat találni, melyek megkönnyítik és biztonságosabbá teszik a fogbeültetést a páciensek számára.

Mi az az implantátum és miért van rá szükség?

Az implantátum egy nagy tisztaságú titánból készült mesterséges foggyökér, amely arra a célra szolgál, hogy stabilan és tartósan helyettesítse az Ön elveszített fogait.

Legkedveltebb implantológiai szolgáltatásunk a Szent Lukács SPA Dental

Nobel Biocare implantátum beültetése