A reneszánsz művészet modern köntösben

Egy Spanyol művész újra alkotta a reneszánsz kor ismert szobor-alkotásait, napjaink elemeivel kiegészitve. Szerintünk a geléria legkedvesebb darabja a fogszabályozós lány volt.

A művész Gerard Mas, Barcelonában jól ismert személy, aki sokszor bizarr, ugyanakkor igen humoros alkotásainak köszönhetően tett szert hírnévre.

A 15. századi alakok modern interpretációi annyira élethűre sikeredtek, hogy bele illenének bárki Instagram, vagy Facebook idővonalába.

Reneszánsz ide vagy oda, fontos jeleznünk, hogy a fogszabályozás újra reneszánszát éli Magyarországon.

Fogászatunk talán leginkább mosolyt fakasztó tevékenységéről van szó, hiszen a páciensek mosolyáért dolgozunk.

Valamennyi fogszabályozáshoz kapcsolódó beavatkozásunk biztonságos és fájdalommentes. Már vége a reneszánsz kori kínoknak, mi több az e korra jellemző privilégiumoknak is!

A fogszabályozáshoz kapcsolódó szolgáltatásaink ugyanis nem csak a gazdag kereskedőcsaládok, vagy arisztroktarák előjoga. A Szent Lukács SPA Dental számára fontos, hogy a fogszabályozás ára értékarányos és megfizethető legyen.

Ismere meg jobban fogszabályozással kapcsolatos garanciálinkat. Ezt akár személyesen is megteheti nyugodt és kényelmes körülmények között a rendelőnkben.

Reneszánsz lány újra alkotva

A különös és igen izgalmas galériát teljes egészében itt tekintheti meg!

Harapási eltérések sikeres korrekciója fogszabályozás segítségével

Akkor beszélünk harapás eltérésről, amikor harapáskor a felső és az alsó fogak érintkezése nem ideális. Ennek a fogszabályozási problémának többféle típusa is ismert. Ön felismeri valamelyik tünetcsoportot saját magán?

A fogak torlódásának megszüntetése fogszabályozó eljárással

A fogak torlódását vagy szabálytalanságát általában valamilyen fizikai hatás eredményezi. Gyermekkorban, a növekedés során az állandó terhelés arra ösztönzi a szervezetet, hogy kiegyenlítse a hatást és funkcionálisan elossza a terhelést a fogakon, ami a fogak torlódásához, szabálytalan növekedéséhez vezet. A torlódott fogak tisztítása maradéktalanul nem oldható meg, ami szuvasodások kialakulásához vezethet. Így az Ön alapvető érdeke az, hogy a torlódás kezelése a lehető legrövidebb időn belül olyan szakember kezébe kerüljön, akinek kellő gyakorlati tapasztalata van ennek a fogászati problémának a sikeres kezelésében.

A keskeny, szűk mosolyív sikeres korrekciója fogszabályozással

A keskeny, szűk mosolyív egy olyan jelenség, amely esztétikai és anatómiai fogászati probléma is egyben. A jelenség kialakulhat gyermekkorban, de felnőtt korban is gyakran előfordul. A probléma mögött a felső állcsont szűkülete áll, azonban kialakulását befolyásolhatja a fogváltás is.

A mélyharapás problémájának megoldása fogszabályozással

Akkor beszélünk a mélyharapás problémájáról, ha a felső metsző fogak a normálistól eltérő állapotban több mint 1-1.5 mm-t takarnak az alsókból. Ezt a jelenséget Ön is egyszerűen megfigyelheti tükör előtt. A mélyharapásnak különböző fokozatai vannak, azonban minél nagyobb ez a távolság annál komolyabb esettel állunk szemben. Éppen ezért ez a probléma mindenképpen megoldásért kiállt és ennek elsősorban anatómia okai vannak nemcsak esztétikai.

Fogváltási problémák kezelése gyermekkorban fogszabályozással

Gyermekeink 5-6 éves korban elérkeznek a fogváltás időszakába. Ez egy természetes folyamat, amelynek eredménye az első maradó rágófogak megjelenése. Ezután következik a frontfogak váltása. Először az alsó középső metszők, majd a felső középsők, azután az oldalsó metszők.