Dr. Kis Réka

Dr. Kis Réka adatlapja

Fogorvos, parodontológus

Fogorvos, parodontológus szakorvos

Dr. Kis Réka 2010-ben summa cum laude minősítéssel végzett a Semmelweis Egyetem Fogorvosi Karán. Ezután a Parodontológiai Klinika munkatársaként nagy tapasztatra tett szert a nyálkahártya- és fogágybeteg páciensek diagnosztizálásában és kezelésében, továbbá részt vett a külföldi és magyar hallgatók oktatásában. 2013-ban kiválóan megfelelt minősítéssel szakvizsgát tett Parodontológiából.

Szakterületén kívül konzerváló fogászati és protetikai kezelésekben is nagy jártasságot szerzett diplomája megszerzése óta.  Munkája során törekszik a legkorszerűbb technológiákat és anyagokat alkalmazni a stabil és esztétikus végeredmény elérése érdekében. Nagy hangsúlyt fektet az elkészült „művek” utángondozására.

Konzultációi során igyekszik a Páciens kívánságait és a tudomány nyújtotta lehetőségeket összehangolni. Vidám, empatikus természete segít leküzdeni a fogászati kezelések okozta kellemetlenségeket. Olvasson Dr. Kis Réka munkájáról többet, a fogászati blogunkban!

Mikor találkozhat Dr. Kis Rékával?

Fogínygyulladása esetén, a súlyosabb fogászati problémák megelőzése érdekében, hogy ne kelljen szembe néznie a fogak elvesztésének rémálmával.

Fogínysorvadása esetén, ami a fogínygyulladással kezdődő megbetegedés súlyosabb esete és ami már tartós szövetkárosodást okozhat, ami fogvesztéssel is is járhat.

Több fogágybetegség létezik, amelyek egymással összefüggnek. Érdemes valamennyit tünetek és a betegség a lefutása szerint elemezni. Az alábbi oldalon mindent megtudhat Dr. Kis Réka specialitásáról.