Egy dentalhigiéniai kezelés, amely sok esetben felér egy fogfehérítéssel

Az Ön fogain lerakódó elmeszesedett lepedéken idővel a nyálból származó mészkristályok rakódnak le. Így alakul ki a fogkő, ami sajnos olyan erősen tapad a foghoz, hogy annak eltávolítása egyszerű fogmosással, vagy más otthoni módszerekkel nem lehetséges. A fogkő leggyakrabban a felső őrlőfogakon és az alsó metszőfogakon rakódik le, ugyanis itt találhatók a nagy nyálmirigyek kivezető csatornái. A fogkő színét a legtöbbször az általunk fogyasztott színes élelmiszerek festik meg nem túlzottan vonzó sárgás-barnás színűre.

Abban is különbséget kell tennünk, hogy a fogkő szabad szemmel jól látható helyen helyezkedik-e el, azaz az íny feletti részen, vagy az íny alatti területen alakul ki nem látható helyen, ami csak speciális eszközök segítségével tapintható ki a fog mellett kialakuló ínytasakban. Az íny alatt kialakuló fogkő bizonyos szempontból még veszélyesebb, hiszen észre sem vesszük a jelenlétét, ezért nem fordulunk fogorvoshoz vagy dentalhigiénikushoz és láthatatlan módon elindul a fogágybetegségek kialakulása.

A szájhigiéniának tehát kiemelt szerepe van fogai épségének és egészségének megőrzésében, de fontos szerepet játszik abban is, hogy az Ön elkészült implantációs vagy hagyományos fogpótlásai hosszú távon stabilak és tartósak maradjanak.

A Szent Lukács SPA Dental rendelőjében a jelentősebb beavatkozások előtt, megelőző jelleggel egy alapos tisztítást végzünk, ami a fogak felszínén és az íny alatt lévő fogkő és lepedék eltávolításából valamint a fogak felszínének polírozásából áll.

Ennek a kezelésnek számtalan előnye van:

• A megtisztított és polírozott fogak felszíne több árnyalattal világosabbá válik, hiszen a sárgás-barnás elszíneződésekért felelős lepedék eltávolításra kerül.
  • A kezelést követően megszűnik a fogkő okozta mechanikai irritáció a fogakon és az ínyen.
  • Jelentősen lecsökken a fogkőben megtelepedett baktériumok által okozott ínygyulladás esélye és ezáltal a fogínyvérzés veszélye.
  • Megszűnik a kellemetlen lehelet (amennyiben ennek nincs más kiváltó oka).
  • Hosszú távon megakadályozza a fogágybetegségek kialakulását és ezzel az elejét veszi a csontpusztulásnak, a fogak kilazulásának vagy elvesztésének.
  • Kellemes közérzetet nyújt. Olyan, mintha fogai egy jelentős tehertől szabadultak volna meg és ettől fellélegeznének.

A Szent Lukács SPA Dental rendelőjében a szájhigiénia kezeléseket szakképzett dentalhigiénikusok végzik, akik nemcsak fogainak alapos és fájdalommentes megtisztításáról gondoskodnak, de rengeteg hasznos tanáccsal is szolgának a helyes otthoni fogápoláshoz. A szájhigiénia kezelést megelőző jelleggel érdemes hathavonta megismételtetni. Ezzel nagyon sokat tesz egészségének megőrzéséért.

Jöjjön tehát el rendelőnkbe egy dentalhigiéniai kezelésre, hogy hosszú távon megőrizhesse fogainak szépségét és egészségét.

Dentalhigiéniai a kezelésre a +36 1 790 3282-es telefonszámon tud időpontot kérni.

Várjuk Önt szeretettel.

Mit kell tennie abban az esetben, ha szeretné, hogy fogai megszépüljenek, és természetesen ragyogóvá valljanak?

Igényes pácienseink gyakran keresik fel rendelőnket azzal a nem titkolt céllal, hogy a mostaninál sokkal szebb fogakat szeretnének.

A szuvas fogak sikeres kezelése esztétikus tömések segítségével

„Nem minden tömés esztétikus? Miért, van, amelyik csúnya?” - merülhet fel Önben a kérdés. Az esztétikus tömés tulajdonképpen egy olyan gyűjtőfogalom, amely azokat a kezeléseket foglalja magában melyek korszerű kompozit anyagból készülnek. Azért hívják ezeket esztétikus kezeléseknek, mert külső megjelenésükben olyan harmonikusan illeszkednek bele meglévő fogaiba, hogy az egy külső szemlélő szemeivel észre sem vehetőek.

Fogainak megszépülése egy hét alatt porcelán héjak segítségével

Ha egyszer elhatároztuk, hogy meg szeretnénk szépíteni mosolyunkat, akkor gyors és látványos eredményre vágyunk, és ez egy természetes emberi folyamat. A jó hírünk az, hogy ez az igény a fogászati tudomány fejlődését is pozitívan befolyásolja és ma már a fogászatban is vannak egyértelműen megfigyelhető esztétikai trendek. Ezeknek köszönhetően olyan fogászati megoldások születtek, melyek nagyon rövid idő alatt, akár egyetlen hét leforgása alatt, teljes mértékben képesek megszépíteni az Ön mosolyát.

Fémmentes fogpótlások: a csúcstechnológiával előállított koronák és hidak

Egy korona két részből áll: 1. A korona vázából, amely készülhet fémből vagy fémmentes cirkonból. 2. A korona leplezéséből, amely minden esetben az Ön meglévő fogainak színéhez igazodó porcelánból készül. Ahhoz, hogy az Ön fogpótlása a megtévesztésig élethű legyen és tökéletesen kiszolgálja az Ön funkcionális és esztétikai igényeit, két feltételnek kell teljesülnie: 1. A fogpótlás vázának esztétikus és fényáteresztő anyagból kell készülnie. Nagyon pontos kell hogy legyen a fogpótlás széli záródása, hogy megakadályozzuk a bakteriális fertőzések veszélyét.

A fogak torlódásának megszüntetése fogszabályozó eljárással

A fogak torlódását vagy szabálytalanságát általában valamilyen fizikai hatás eredményezi. Gyermekkorban, a növekedés során az állandó terhelés arra ösztönzi a szervezetet, hogy kiegyenlítse a hatást és funkcionálisan elossza a terhelést a fogakon, ami a fogak torlódásához, szabálytalan növekedéséhez vezet. A torlódott fogak tisztítása maradéktalanul nem oldható meg, ami szuvasodások kialakulásához vezethet. Így az Ön alapvető érdeke az, hogy a torlódás kezelése a lehető legrövidebb időn belül olyan szakember kezébe kerüljön, akinek kellő gyakorlati tapasztalata van ennek a fogászati problémának a sikeres kezelésében.

Legkedveltebb esztétikai kezelések a
Szent Lukács SPA Dental

Préskerámia betét inlay

• Fertőzött foganyag eltávolítása nagyítás alatt