Fémmentes fogpótlások: a csúcstechnológiával előállított koronák és hidak

Egy korona két részből áll:

1. A korona vázából, amely készülhet fémből vagy fémmentes cirkonból.

2. A korona leplezéséből, amely minden esetben az Ön meglévő fogainak színéhez igazodó porcelánból készül.

Ahhoz, hogy az Ön fogpótlása a megtévesztésig élethű legyen és tökéletesen kiszolgálja az Ön funkcionális és esztétikai igényeit, két feltételnek kell teljesülnie:

1. A fogpótlás vázának esztétikus és fényáteresztő anyagból kell készülnie.

2. Nagyon pontos kell hogy legyen a fogpótlás széli záródása, hogy megakadályozzuk a bakteriális fertőzések veszélyét.

A hagyományos fém vázra épülő koronák és hidak fényáteresztő képességgel nem rendelkeznek, éppen ezért színűk tompább, fémesebb.

A Szent Lukács SPA Dental pácienseinek szépérzéke azonban megköveteli azt, hogy a legmagasabb esztétikai elvárásokkal hozzánk érkező páciensek igényeit is maximálisan ki tudjuk elégíteni. Erre nyújtanak kiváló lehetőséget számunkra a fémmentes cirkon vázra épülő koronák vagy hidak. Ezek pozitív tulajdonságai maximálisan kompenzálják azt, hogy ez a megoldás kicsivel költségesebb, mint a hagyományos fémkerámia fogpótlások elkészítése:

• Korszerű CAD/CAM technológiával készülnek, ami annyit jelent, hogy a korona cirkon vázát számítógépes rendszerrel tervezik meg és annak kivitelezését is számítógép által vezérelt berendezések végzik.

• Modern előállítási technológiájának köszönhetően ezred milliméter pontosságú a váz, így az élek záródása is tökéletes lesz.

• A cirkon anyag áttetsző jellegének köszönhetően a fogpótlás a természetes fogakhoz hasonlóan átereszti a fényt, így az természethű és esztétikus lesz.

• Fémmentes anyaguknak köszönhetően a cirkon fogpótlások biokompatibilisek, így nem okoznak allergiás reakciót. fémallergiában szenvedőknek sem.

• A cirkonból készült fogpótlások tartósak és hosszú élettartamúak.

• A vázak olyan erősek, hogy cirkonból hidak és akár körhidak is készíthetőek.

Mely esetben jelent ideális megoldást Önnek a cirkonból készült fémmentes fogpótlás?

• Letört fogak esetében

• Jelentős mértékben elszíneződött frontfogak esetében

• Nagy felületen tömött frontfogak esetében

• Hiányzó fogak pótlása esetén

• Régi, korszerűtlen, rosszul záró koronák és hidak lecserélése esetén

• Implantációs fogpótlások esetében

Ha Önnek nemcsak a fogak funkcionális helyreállítása az egyetlen célja, hanem szeretne egy megtévesztésig élethű koronát vagy hidat esztétikus mosolya miatt, akkor mindenképpen látogasson el a Szent Lukács SPA Dental rendelőjébe egy térítésmentes konzultációra, hogy részletesen tájékoztathassuk Önt a fémmentes cirkon fogpótlások Önre váró előnyeiről.

térítésmentes konzultációra a +36 1 790 3282 telefonszámon tud időpontot kérni.
Várjuk Önt szeretettel.

Koronák és hidak: az évtizedek óta jól bevált hagyományos és költségtakarékos módszerek

Akkor beszélünk koronáról, ha a fogpótlás beborítja a kezelt fogat, vagy fogbeültetés esetében az implantátum fejet. Alkalmazására a Szent Lukács SPA Dental rendelőjében akkor kerül sor, ha a fog károsodása már meghaladja azt a mértéket, hogy egy esztétikus töméssel vagy betéttel azt sikerrel kezelni lehessen.

Ha már nem elég egy esztétikus tömés - esztétikus kerámia betétek

A kerámia betét nem más, mint egy nagy méretű tömés, amelyre Önnek akkor lehet szüksége, ha a szuvasodás a foganyag nagy területét tette tönkre, melyet el kell távolítani és töméssel helyettesíteni. Az esztétikus tömések erre kiváló lehetőséget biztosítanak, de csak egy bizonyos méret alatt, mert ha túl nagy a tömés, akkor az már nem biztonságos.

Mi kerül az implantátumra és az miért lesz olyan természetes, mint a saját fogai?

A fogbeültetés azért különleges eljárás, mert a műtétet követően maga az implantátum csavar az íny felszíne alá kerül beültetésre és ráadásul még varrat is kerül fölé, így szinte teljesen láthatatlan egy külső szemlélő számára. Mégis ez az a stabil mesterséges foggyökér, amely később biztos alapot nyújt majd egy esztétikus és élethű fogpótlásnak. Ez a fogbeültetés látványos része.

Mit kell tennie abban az esetben, ha szeretné, hogy fogai megszépüljenek, és természetesen ragyogóvá valljanak?

Igényes pácienseink gyakran keresik fel rendelőnket azzal a nem titkolt céllal, hogy a mostaninál sokkal szebb fogakat szeretnének.

A szuvas fogak sikeres kezelése esztétikus tömések segítségével

„Nem minden tömés esztétikus? Miért, van, amelyik csúnya?” - merülhet fel Önben a kérdés. Az esztétikus tömés tulajdonképpen egy olyan gyűjtőfogalom, amely azokat a kezeléseket foglalja magában melyek korszerű kompozit anyagból készülnek. Azért hívják ezeket esztétikus kezeléseknek, mert külső megjelenésükben olyan harmonikusan illeszkednek bele meglévő fogaiba, hogy az egy külső szemlélő szemeivel észre sem vehetőek.

Legkedveltebb esztétikai kezelések a
Szent Lukács SPA Dental

Préskerámia betét inlay

• Fertőzött foganyag eltávolítása nagyítás alatt