Fémmentes fogpótlások: a csúcstechnológiával előállított koronák és hidak

Egy korona két részből áll:

1. A korona vázából, amely készülhet fémből vagy fémmentes cirkonból.

2. A korona leplezéséből, amely minden esetben az Ön meglévő fogainak színéhez igazodó porcelánból készül.

Ahhoz, hogy az Ön fogpótlása a megtévesztésig élethű legyen és tökéletesen kiszolgálja az Ön funkcionális és esztétikai igényeit, két feltételnek kell teljesülnie:

1. A fogpótlás vázának esztétikus és fényáteresztő anyagból kell készülnie.

2. Nagyon pontos kell hogy legyen a fogpótlás széli záródása, hogy megakadályozzuk a bakteriális fertőzések veszélyét.

A hagyományos fém vázra épülő koronák és hidak fényáteresztő képességgel nem rendelkeznek, éppen ezért színűk tompább, fémesebb.

A Szent Lukács SPA Dental pácienseinek szépérzéke azonban megköveteli azt, hogy a legmagasabb esztétikai elvárásokkal hozzánk érkező páciensek igényeit is maximálisan ki tudjuk elégíteni. Erre nyújtanak kiváló lehetőséget számunkra a fémmentes cirkon vázra épülő koronák vagy hidak. Ezek pozitív tulajdonságai maximálisan kompenzálják azt, hogy ez a megoldás kicsivel költségesebb, mint a hagyományos fémkerámia fogpótlások elkészítése:

• Korszerű CAD/CAM technológiával készülnek, ami annyit jelent, hogy a korona cirkon vázát számítógépes rendszerrel tervezik meg és annak kivitelezését is számítógép által vezérelt berendezések végzik.

• Modern előállítási technológiájának köszönhetően ezred milliméter pontosságú a váz, így az élek záródása is tökéletes lesz.

• A cirkon anyag áttetsző jellegének köszönhetően a fogpótlás a természetes fogakhoz hasonlóan átereszti a fényt, így az természethű és esztétikus lesz.

• Fémmentes anyaguknak köszönhetően a cirkon fogpótlások biokompatibilisek, így nem okoznak allergiás reakciót. fémallergiában szenvedőknek sem.

• A cirkonból készült fogpótlások tartósak és hosszú élettartamúak.

• A vázak olyan erősek, hogy cirkonból hidak és akár körhidak is készíthetőek.

Mely esetben jelent ideális megoldást Önnek a cirkonból készült fémmentes fogpótlás?

• Letört fogak esetében

• Jelentős mértékben elszíneződött frontfogak esetében

• Nagy felületen tömött frontfogak esetében

• Hiányzó fogak pótlása esetén

• Régi, korszerűtlen, rosszul záró koronák és hidak lecserélése esetén

• Implantációs fogpótlások esetében

Ha Önnek nemcsak a fogak funkcionális helyreállítása az egyetlen célja, hanem szeretne egy megtévesztésig élethű koronát vagy hidat esztétikus mosolya miatt, akkor mindenképpen látogasson el a Szent Lukács SPA Dental rendelőjébe egy térítésmentes konzultációra, hogy részletesen tájékoztathassuk Önt a fémmentes cirkon fogpótlások Önre váró előnyeiről.

térítésmentes konzultációra a +36 1 790 3282 telefonszámon tud időpontot kérni.
Várjuk Önt szeretettel.

Koronák és hidak: az évtizedek óta jól bevált hagyományos és költségtakarékos módszerek

Akkor beszélünk koronáról, ha a fogpótlás beborítja a kezelt fogat, vagy fogbeültetés esetében az implantátum fejet. Alkalmazására a Szent Lukács SPA Dental rendelőjében akkor kerül sor, ha a fog károsodása már meghaladja azt a mértéket, hogy egy esztétikus töméssel vagy betéttel azt sikerrel kezelni lehessen.

Egy dentalhigiéniai kezelés, amely sok esetben felér egy fogfehérítéssel

Az Ön fogain lerakódó elmeszesedett lepedéken idővel a nyálból származó mészkristályok rakódnak le. Így alakul ki a fogkő, ami sajnos olyan erősen tapad a foghoz, hogy annak eltávolítása egyszerű fogmosással, vagy más otthoni módszerekkel nem lehetséges. A fogkő leggyakrabban a felső őrlőfogakon és az alsó metszőfogakon rakódik le, ugyanis itt találhatók a nagy nyálmirigyek kivezető csatornái. A fogkő színét a legtöbbször az általunk fogyasztott színes élelmiszerek festik meg nem túlzottan vonzó sárgás-barnás színűre.

Ha már nem elég egy esztétikus tömés - esztétikus kerámia betétek

A kerámia betét nem más, mint egy nagy méretű tömés, amelyre Önnek akkor lehet szüksége, ha a szuvasodás a foganyag nagy területét tette tönkre, melyet el kell távolítani és töméssel helyettesíteni. Az esztétikus tömések erre kiváló lehetőséget biztosítanak, de csak egy bizonyos méret alatt, mert ha túl nagy a tömés, akkor az már nem biztonságos.

Mi kerül az implantátumra és az miért lesz olyan természetes, mint a saját fogai?

A fogbeültetés azért különleges eljárás, mert a műtétet követően maga az implantátum csavar az íny felszíne alá kerül beültetésre és ráadásul még varrat is kerül fölé, így szinte teljesen láthatatlan egy külső szemlélő számára. Mégis ez az a stabil mesterséges foggyökér, amely később biztos alapot nyújt majd egy esztétikus és élethű fogpótlásnak. Ez a fogbeültetés látványos része.

Mit kell tennie abban az esetben, ha szeretné, hogy fogai megszépüljenek, és természetesen ragyogóvá valljanak?

Igényes pácienseink gyakran keresik fel rendelőnket azzal a nem titkolt céllal, hogy a mostaninál sokkal szebb fogakat szeretnének.

Legkedveltebb esztétikai kezelések a
Szent Lukács SPA Dental

Préskerámia betét inlay

• Fertőzött foganyag eltávolítása nagyítás alatt