Koronák és hidak: az évtizedek óta jól bevált hagyományos és költségtakarékos módszerek

Akkor beszélünk koronáról, ha a fogpótlás beborítja a kezelt fogat, vagy fogbeültetés esetében az implantátum fejet. Alkalmazására a Szent Lukács SPA Dental rendelőjében akkor kerül sor, ha a fog károsodása már meghaladja azt a mértéket, hogy egy esztétikus töméssel vagy betéttel azt sikerrel kezelni lehessen.

Koronáról akkor beszélünk, ha egyes fogak kezelésére van szükség, míg hidat akkor készítünk, ha több szomszédos fog együttes pótlására van szükség.

Hagyományos megoldásnak pedig azért nevezzük ezt a megoldást, mert a korona vagy híd váza fémből készül. Ez jelentős költségmegtakarítást jelent az Ön számára. Természetesen az esztétikus borítás, ami a fogpótlás végső formáját és színét adja majd meg, ebben az esetben is fogszínű porcelánból készül.

Milyen estekben lehet Önnek koronára vagy hídra szüksége?

• Ha a fogban túl nagy kiterjedésű a szuvasodás.

• Ha törött vagy túlságosan kopott fogainak rágófelszíne.

• Ha túlságosan elszíneződött a fogazata.

• Ha az első fogak között túl nagy rés van, ami koronával kezelhető.

Amennyiben Önnek volt hiányzó foga, melyet fogászati implantátumokkal pótoltunk, akkor azokra is minden esetben korona vagy híd kerül.

Milyen előnyei vannak a koronáknak és hidaknak az Ön számára:

• Esztétikus megjelenésüknek köszönhetően természethűen pótolják a szuvas vagy hiányzó fogakat.

• Tartós megoldást jelentenek az Ön fogászati problémájára.

• Visszanyeri eredeti rágóképességét.

• Nem kockáztatja tovább a szuvas fogakkal szomszédos ép fogak egészségét.

• Az egyes fogaira jutó terhelés újra egyenletes lesz.

• Korlátozások nélkül ehet és ihat fogpótlásainak elkészülte után.

• Elszíneződött, törött vagy elkopott fogai nem adnak majd okot arra, hogy fogai miatt szégyenkezzen.

A hagyományos fogpótlások kiváló lehetőséget nyújtanak arra, hogy Ön újra ép és egészséges fogakkal éljen, mosolyogjon, egyen és igyon anélkül, hogy ez bármilyen problémát vagy kellemtelen pillanatokat okozna Önnek.

Jöjjön el rendelőnkbe egy térítésmenteskonzultációra, hogy a korszerű fogpótlások segítségével újra minőségi életet tudjon élni. A konzultációra a +36 1 790 3282 telefonszámon tud időpontot kérni.
Várjuk Önt szeretettel.

Fémmentes fogpótlások: a csúcstechnológiával előállított koronák és hidak

Egy korona két részből áll: 1. A korona vázából, amely készülhet fémből vagy fémmentes cirkonból. 2. A korona leplezéséből, amely minden esetben az Ön meglévő fogainak színéhez igazodó porcelánból készül. Ahhoz, hogy az Ön fogpótlása a megtévesztésig élethű legyen és tökéletesen kiszolgálja az Ön funkcionális és esztétikai igényeit, két feltételnek kell teljesülnie: 1. A fogpótlás vázának esztétikus és fényáteresztő anyagból kell készülnie. Nagyon pontos kell hogy legyen a fogpótlás széli záródása, hogy megakadályozzuk a bakteriális fertőzések veszélyét.

Mi kerül az implantátumra és az miért lesz olyan természetes, mint a saját fogai?

A fogbeültetés azért különleges eljárás, mert a műtétet követően maga az implantátum csavar az íny felszíne alá kerül beültetésre és ráadásul még varrat is kerül fölé, így szinte teljesen láthatatlan egy külső szemlélő számára. Mégis ez az a stabil mesterséges foggyökér, amely később biztos alapot nyújt majd egy esztétikus és élethű fogpótlásnak. Ez a fogbeültetés látványos része.

Mit kell tennie abban az esetben, ha szeretné, hogy fogai megszépüljenek, és természetesen ragyogóvá valljanak?

Igényes pácienseink gyakran keresik fel rendelőnket azzal a nem titkolt céllal, hogy a mostaninál sokkal szebb fogakat szeretnének.

A szuvas fogak sikeres kezelése esztétikus tömések segítségével

„Nem minden tömés esztétikus? Miért, van, amelyik csúnya?” - merülhet fel Önben a kérdés. Az esztétikus tömés tulajdonképpen egy olyan gyűjtőfogalom, amely azokat a kezeléseket foglalja magában melyek korszerű kompozit anyagból készülnek. Azért hívják ezeket esztétikus kezeléseknek, mert külső megjelenésükben olyan harmonikusan illeszkednek bele meglévő fogaiba, hogy az egy külső szemlélő szemeivel észre sem vehetőek.

Fogainak megszépülése egy hét alatt porcelán héjak segítségével

Ha egyszer elhatároztuk, hogy meg szeretnénk szépíteni mosolyunkat, akkor gyors és látványos eredményre vágyunk, és ez egy természetes emberi folyamat. A jó hírünk az, hogy ez az igény a fogászati tudomány fejlődését is pozitívan befolyásolja és ma már a fogászatban is vannak egyértelműen megfigyelhető esztétikai trendek. Ezeknek köszönhetően olyan fogászati megoldások születtek, melyek nagyon rövid idő alatt, akár egyetlen hét leforgása alatt, teljes mértékben képesek megszépíteni az Ön mosolyát.

Legkedveltebb esztétikai kezelések a
Szent Lukács SPA Dental

Préskerámia betét inlay

• Fertőzött foganyag eltávolítása nagyítás alatt