Hogyan lehet fájdalommentes a gyökérkezelés az Ön számára?

A gyökérkezelés az a beavatkozás, amellyel sok esetben megmenthetjük saját fogait és elkerülheti a foghúzás fenyegető veszélyét. Erre a kezelésre akkor van szükség, ha a gyökércsatorna gyulladásban van. A fogak mélyen lévő szuvasodás sok esetben vezethet a fogbél elhalásához. Ebben az esetben a baktériumok mérgei elérik a fogbelet és gyulladást hoznak létre. Ennek az állapotnak a hatásos megszüntetésére alkalmazzuk a gyökérkezelést, melynek végső célja az Ön fogainak a megmentése és a funkciójának visszaállítása az eredeti állapotba.

A gyökérkezelésnek rossz hírével ellentétben azonban nem kell feltétlenül fájdalmasnak lennie. A Szent Lukács SPA Dental rendelőjében szakértő orvosaink kiemelt hangsúlyt fektetnek az olyan gyökérkezelő technikák alkalmazására, melyek maximális védelmet nyújtanak fogainak és amelyekkel biztosíthatják Önnek a fájdalommentes gyökérkezelést.

Az egyik ilyen megoldásunk az, hogy amikor fájdalmat okoz a begyulladt gyökér, akkor megfelelő gyógyszeres kezeléssel még a gyökérkezelés előtt csökkentjük a fájdalomérzetet, hogy a gyökérkezelő beavatkozást már egy fájdalommentes közegben végezhessük el.

A másik kíméletes eljárásunk az, hogy a gyökérkezelés első lépéseként speciális érzéstelenítő szert alkalmazunk, mely a hagyományos érzéstelenítőkkel szemben lényegesen erősebb fájdalommentességet biztosít.

A harmadik módszerünk értelmében pedig a kezelt fogat akár több alkalommal fertőtlenítő gyógyszerrel zárjuk le, hogy a gyógyulás optimális módon történjen meg. A gyökércsatorna végleges betömése csak akkor következik, ha már biztosak vagyunk annak baktériummentességében.

A Szent Lukács SPA Dental rendelőjében tehát nemcsak olyan gyökérkezelő eljárásokat érhet el, melyekkel megmentjük meglévő fogait, de abban is biztos lehet, hogy évtizedes tapasztalatra alapozó eljárásaink a lehető legkíméletesebbek lesznek az Ön számára.

Jöjjön el rendelőnkbe egy térítésmentes konzultációra, hogy személyesen ismertessük meg Önt a fájdalommentes gyökérkezelés lehetőségeivel. A térítésmentes konzultációra a +36 1 790 3282 telefonszámon tud időpontot kérni.

Várjuk Önt szeretettel.

Mely esetekben alkalmazunk gyökérkezelést?

Vannak olyan tünetek, melyek egyértelműen arra utalnak, hogy az Ön fogászati problémájának tartós megoldásához gyökérkezelésre van szüksége.

Mit kell tennie abban az esetben, ha fogainak megmentése érdekében gyökérkezelésre van szüksége, de szeretné azt szakértő kezekre bízni?

A gyökérkezelés tehát egy olyan fogmegtartó kezelés, amely esélyt ad számunkra, hogy ne veszítsük el fogainkat, hanem azok hosszú távon minket szolgáljanak és visszanyerjék eredeti biológiai funkcióikat.

Hogyan történik a gyökérkezelő beavatkozás a rendelőnkben?

A fájdalommentes gyökérkezelés a Szent Lukács SPA Dental rendelőjében 8 egyszerű lépésből áll.

A fogak torlódásának megszüntetése fogszabályozó eljárással

A fogak torlódását vagy szabálytalanságát általában valamilyen fizikai hatás eredményezi. Gyermekkorban, a növekedés során az állandó terhelés arra ösztönzi a szervezetet, hogy kiegyenlítse a hatást és funkcionálisan elossza a terhelést a fogakon, ami a fogak torlódásához, szabálytalan növekedéséhez vezet. A torlódott fogak tisztítása maradéktalanul nem oldható meg, ami szuvasodások kialakulásához vezethet. Így az Ön alapvető érdeke az, hogy a torlódás kezelése a lehető legrövidebb időn belül olyan szakember kezébe kerüljön, akinek kellő gyakorlati tapasztalata van ennek a fogászati problémának a sikeres kezelésében.

Mikor forduljunk érett felnőttként fogszabályozó szakorvoshoz?

Sokat változott a világ az elmúlt egy évtizedben a felnőttkori fogszabályozás kérdésében. Egyrészt olyan új fogszabályozó technológiák láttak napvilágot, melyek figyelembe veszik a páciens érett életkorát és az adott életkor anatómia sajátosságainak megfelelő módszerekkel szabályozzák a fogakat. Másrészt változott a környezetünk megítélése is azokról, akik felnőtt korban adják a fejüket fogszabályozó kezelésre.

Legkedveltebb fogmegtartó kezelések a
Szent Lukács SPA Dental

Fémkerámia korona hídtag

• Vállas preparáció nagyítás alatt