Mely esetekben alkalmazunk gyökérkezelést?

Vannak olyan tünetek, melyek egyértelműen arra utalnak, hogy az Ön fogászati problémájának tartós megoldásához gyökérkezelésre van szüksége.

Ezek a tünetek a következőek:

• Akár több órán át tartó spontán fogfájás kialakulása, amely aztán olykor magától el is múlik.
  • Fogai érzékennyé válnak hidegre, melegre, az édes vagy savanyú ízekre.
  • Fogai nyomás érzékennyé vállnak rágás közben, amikor a gyulladás már nemcsak a fogbelet érinti, hanem a gyökér körüli részekre is átterjed.
  • Ha olyan mély a szuvasodás a fog felszínén, hogy a gyökércsatorna is befertőződik, és a fogbél begyullad.
  • Ha (egy már régebben készült korona esetében) letörik egy nagyobb darab a fog koronai részből és így sérül a gyökércsatorna csúcsa.
  • Ha egy fogászati vizsgálat alkalmával kiderül, hogy a fog elhalt.

Egy sikeres gyökérkezelő eljárás segítségével azonban az Ön egészségi állapota és életminősége jelentős mértékben javul:

• Megszüntethető a fájdalom.
  • Megszüntethető a fogak érzékenysége.
  • Megakadályozható a további fertőzések kialakulása.
  • Megelőzhető a gócbetegségek kialakulása.
  • Visszaállítható a fog esztétikus megjelenése.
  • Visszaállítható a fog korlátozások nélküli rágóképessége.

Javasoljuk tehát, hogy ha Ön felfedezi magán a fenti tünetek egyikét, akkor minél hamarabb forduljon fogszakorvoshoz, hogy megelőzze a komolyabb problémák kialakulását.

A Szent Lukács SPA Dental rendelőjében dolgozó szakorvosok szeretnének segítséget nyújtani Önnek a gyullad fogak okozta kellemetlenségek mihamarabbi megszüntetésében a fájdalommentes gyökérkezelő eljárások sikeres végrehajtásával.

Várjuk Önt szeretettel egy térítésmentes konzultációra, ahol azonnali és szakszerű információt kaphat a fájdalom gyors megszüntetéséről és a fájdalommentes gyökérkezelő eljárásokról.
A térítésmentes konzultációra a +36 1 790 3282 telefonszámon tud időpontot kérni.

Hogyan lehet fájdalommentes a gyökérkezelés az Ön számára?

A gyökérkezelés az a beavatkozás, amellyel sok esetben megmenthetjük saját fogait és elkerülheti a foghúzás fenyegető veszélyét. Erre a kezelésre akkor van szükség, ha a gyökércsatorna gyulladásban van. A fogak mélyen lévő szuvasodás sok esetben vezethet a fogbél elhalásához. Ebben az esetben a baktériumok mérgei elérik a fogbelet és gyulladást hoznak létre. Ennek az állapotnak a hatásos megszüntetésére alkalmazzuk a gyökérkezelést, melynek végső célja az Ön fogainak a megmentése és a funkciójának visszaállítása az eredeti állapotba.

Mit kell tennie abban az esetben, ha fogainak megmentése érdekében gyökérkezelésre van szüksége, de szeretné azt szakértő kezekre bízni?

A gyökérkezelés tehát egy olyan fogmegtartó kezelés, amely esélyt ad számunkra, hogy ne veszítsük el fogainkat, hanem azok hosszú távon minket szolgáljanak és visszanyerjék eredeti biológiai funkcióikat.

Hogyan történik a gyökérkezelő beavatkozás a rendelőnkben?

A fájdalommentes gyökérkezelés a Szent Lukács SPA Dental rendelőjében 8 egyszerű lépésből áll.

Mikor forduljunk érett felnőttként fogszabályozó szakorvoshoz?

Sokat változott a világ az elmúlt egy évtizedben a felnőttkori fogszabályozás kérdésében. Egyrészt olyan új fogszabályozó technológiák láttak napvilágot, melyek figyelembe veszik a páciens érett életkorát és az adott életkor anatómia sajátosságainak megfelelő módszerekkel szabályozzák a fogakat. Másrészt változott a környezetünk megítélése is azokról, akik felnőtt korban adják a fejüket fogszabályozó kezelésre.

A fogak torlódásának megszüntetése fogszabályozó eljárással

A fogak torlódását vagy szabálytalanságát általában valamilyen fizikai hatás eredményezi. Gyermekkorban, a növekedés során az állandó terhelés arra ösztönzi a szervezetet, hogy kiegyenlítse a hatást és funkcionálisan elossza a terhelést a fogakon, ami a fogak torlódásához, szabálytalan növekedéséhez vezet. A torlódott fogak tisztítása maradéktalanul nem oldható meg, ami szuvasodások kialakulásához vezethet. Így az Ön alapvető érdeke az, hogy a torlódás kezelése a lehető legrövidebb időn belül olyan szakember kezébe kerüljön, akinek kellő gyakorlati tapasztalata van ennek a fogászati problémának a sikeres kezelésében.

Legkedveltebb fogmegtartó kezelések a
Szent Lukács SPA Dental

Fémkerámia korona hídtag

• Vállas preparáció nagyítás alatt