Budapesti fogászat a Lukács Fürdő társaságában

Autóval érkező látogatóink számára a rendelőnk előtt fizetős, köztéri parkoló áll rendelkezésre, így gyorsan és kényelmesen tud hozzánk eljutni.

Tömegközlekedő látogatóinknak a 4-6-os villamost, valamint a HÉV járatait javasoljuk, a Margit-híd budai hídfői állomásától, illetve a 17-19-es villamost a Szent Lukács Gyógyfürdői állomásától gyalog is könnyen megközelíthető.

Tervezze meg útvonalát hozzánk!

Rendelőnk hírei

Számítógépes implantációs tervezés a rendelőnkben

A fogbeültetések területén folyamatos kutatómunka folyik abból a célból, hogy hogyan lehet olyan modern megoldásokat találni, melyek megkönnyítik és biztonságosabbá teszik a fogbeültetést a páciensek számára.

Még élethűbb és esztétikusabb mosoly érdekében utaztunk

Spanyolország adott otthont a legújabb implantációs technológiák megismerésére. Nem maradhattunk ki belőle mi sem.

Létezik altatásos kezelés a szükséges fogászati beavatkozásomra?

Altatásos, vagy bódításos fogászati kezeléseket nemcsak a fájdalom miatti félelem teheti szükségessé, más okai is lehetnek.

Garanciák fogászati kezelésére

Budapest egyik legkényelmesebb rendelőjében nemcsak az egészségére hanem a pénztárcája kényelmére is figyelünk.

Továbbképzést tartottunk fogorvosoknak

Dr. Nagy Róbert, Dr. Ruszin Tamás és Dr. Steinhof Péter Márton novemberben továbbképzéseket tartottak fogorvosoknak és asszisztenseknek. Munkatársaink hétvégén is a szebb mosolyért dolgoztak.

Ellátogattunk a DentalWorld nemzetközi fogászati kiállításra

Munkatársaink ellátogattak a DentalWorld nemzetközi fogászati kiállításra. Kollégáink minden évben a neves szakmai esemény résztvevői.