Foglaljon időpontot nálunk

Fáj, lyukas, gyulladt és érzékeny, kotyog, vagy eltört, netán elszíneződött a foga? Vérzik a fogínye, kellemetlen a lehelete? Néhány gyakori tünet kérdése, ami fogászati beavatkozást tehet indokolttá. Budapesti rendelőnkben fájdalommentes kezelésekkel várjuk Önt és segítünk, hogy ismét nyugodtan mosolyogjon! Fogászati problémáival, kérdéseivel kapcsolatban forduljon bizalommal kollégáinkhoz!

Budapesti fogászatunk nyitva áll Ön előtt!

Kapcsolatfelvétel

(+36) 1 790 3282

info@lukacsspadental.hu

1023 Budapest, Frankel Leó u 29.

Online időpontfoglalás

Nyitvatartás

Hétfő - Csütörtök: 8:00 - 20:00

Péntek: 8:00 - 18:00

Szombat - Vasárnap: Zárva

Váruk Önt szeretettel Budapest szívében található fogászati rendelőnkben, ahol személyesen is meggyőződhet a szolgáltatásaink és a kellemes, hangulatos környezet színvonalában.

Autóval érkező pácienseink számára a rendelőnk előtt fizetős, köztéri parkoló áll rendelkezésre.

Tömegközlekedő látogatóinknak a 4-6-os villamost, valamint a HÉV járatait javasoljuk, a Margit-híd budai hídfői állomásától. Sétálni kedvelő pácienseinknek jelezzük, hogy a Margit-híd környékéről csupán a Szent Lukács Gyógyfürdőig kell elsétálni, ahonnan rendelőnk már könnyen megközelíthető.

Fogászat Budapest szívében

További kérdései vannak?

Tekintse meg Gy.I.K. oldalunkat, ahol a gyakori kérdések gyűjteményében könnyen megtalálhatja a válaszát, többek között a hétvégi nyitvatartás, garanciális kezelések, fizetési lehetőségek, valamint konzultációval kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatban.