Fogászat Blog

Fogászati kezelések, fogászat történeleme és további érdekességek blogunkban
Július 1-je Semmelweis Nap

A Semmelweis-nap alkalmából köszöntjük kollégáinkat, munkatársainkat és mindenkit aki felelős egészségügyi munkát végez!
Szép fogak is szimbólumai lehetnek a rasszizmusnak

Ehhez azonban Kurt Vonnegut-ra van szükség! Aki olvasott már könyvet az írótól, nem lepődne meg egy ennél furcsább címadás miatt sem. :)
Csont és lágyrész regeneráció fogászatunkban

Köszönjük Front Dent, hogy a legjobb minőségű csont és lágyrész regenerációs anyagokat használhatjuk fel a műtétjeink során.
Fogleletek árulkodnak a rézkori társadalmi berendezkedés átalakulásáról

Az ELTE TTK Embertani Tanszékének részvételével egy nemzetközi kutatócsoport fogmaradványokból mutatta ki az alföldi ősközösségek életmódjának és táplálkozási szokásainak alakulását. A vizsgálatból kiderült, hogy a középső rézkorban élő nők inkább gabonaféléket, a férfiak inkább húsféléket fogyasztottak.
Fogaink egészsége a történelem előtti időkben és ma

Horváth Balázs A beteg bolygó c. könyvben a természeti népek és civilizált társadalmunk egészségügyi összehasonlítása során a fogak egészségére is kitért. Nézzük mire jutott!
Teljes fogcsere és egy elégedett páciens mosolya

Súlyos fogágybetegséggel érkezett hozzánk egy páciensünk. A fogak olyan állapotban voltak már, amin nem tudtunk segíteni és csak egy teljes alsó és felső állkapcsokat érintő implantációval lehetett az eredeti mosolyt restaurálni.
Fogorvos állás Budapest szívében!

Fogászati rendelőnkben nemcsak felújítási munkálatok, hanem bővítések is zajlanak, annak érdekében, hogy fogorvos csapatunkat bővíthessük.
Még szebbé válik a rendelőnk!

Fogászati rendelőnk eddig is kellemes környezetet biztosított pácienseinknek, a napokban azonban további szépítési munkálatok várhatók.