Fogászat Blog

Fogászati kezelések, fogászat történeleme és további érdekességek blogunkban
Háy János királlyá koronázott édesapjáról

Korábban írtunk Kurt Vonnegut egyik fiktív karakteréről a Bajnokok reggelije című regényében, akinek a szép fehér fogai az amerikai rasszizmus szimbólumává váltak. Ezúttal a magyar irodalomból merítünk egy szórakoztató példát.
Papp Sándor Zsigmond író vallomásai fogorvosi karrierjéről

Rövid, de annál izgalmasabb írás olvasható Papp Sándor Zsigmond, erdélyi magyar író tollából a Népszava hasábjain, amelyben kitér, többek között a fogorvosi karrierjére is.
Mi sem tudunk ellenállni a csokinak

Dr. Steinhof Péter Márton egy nehéz nap utáni pillanatképen örökítette meg, hogy tudnak örülni a csokinak a fogorvosok és a fogorvos asszisztensek.
Páciensünktől kaptuk ezt a képet

Egy kedves páciensünk barcelonai kirándulása közben készítette ezt a felvételt és egykori mosolya, annak megszépülése és mi jutottunk eszébe. Köszönjük szépen!
Egyiptomi fogszabályozás

Az ősi fogászati praktikákra, más ősi gyógyászati eljárásokkal ellentétben, nem vágyna senki sem napjainkban. Nyugodtan állíthatjuk, hogy a fogbetegségek kezelése a XX. és a XXI. századra érte el azt a szintet és színvonalat, ami hétköznapivá tette a fogbetegségek kezelését.
A fogmosás elterjedése Amerikában a veteránoknak köszönhető?

Egy érdekes kérdést feszeget a Telex.hu észkombájn blogja. Az USA-ban a második világháború végéig alig mostak fogat az emberek, és csak a harcokból hazatérő katonák miatt lett mindennapos rutin.
Emberi fogakból készült ékszereket találtak régészek

Çatalhöyük egy jól ismert régészeti helyszín Törökországban, ahol gyakran érdekes újdonságokat találnak a régészek. Ezúttal átfúrt emberi fogakra bukkantak.
Legjobb fogorvos Budapest szívében? - Páciensek mesélnek

A legjobb fogorvos megtalálása nem egyszerű feladat, különösen mert Budapest nemcsak Magyarország fővárosa, hanem Közép-Európa fogorvos-fővárosa is.